جامعة القاهرة للتعليم المفتوح - منتديات المنار التعليمية

مواقع صديقة
http://extreme-english-learn.blogspot.com.eg مدونة اللغة الانجليزية

جامعة القاهرة للتعليم المفتوح - منتديات المنار التعليمية

منتديات طلاب التعليم المفتوح جامعة القاهرة .. تعليمية - ثقافية - اجتماعية

الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
shahnda
مشرفة كلية إعلام
مشرفة كلية إعلام

مركز التسجيل : El-Mnofia

مُساهمةموضوع: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   الخميس 15 أغسطس 2013, 4:25 am

bism allah 

من المركز

مواعيد إستكمال ترم يوليو 2013

24/8/2013 وهذا الموعد

نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات

جديده

حد عنده اي معلومات غيركد؟

zika
مشرف كلية الحقوق
مشرف كلية الحقوق

مركز التسجيل : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   الخميس 15 أغسطس 2013, 10:38 pm

اعتقد والله أعلم ان مصير امتحاناتنا مرتبط بالاحداث اللى ان شاء الله هتشهدها مصر خلال الايام القادمة وخصوصا جمعة 16/8 وجمعة يوم 23/8 ومصير الاوضاع اللى هتشهدها البلاد هو اللى هيحدد بنسبة كبيرة استمرار الامتحانات من عدمه , واعتقد من وجهة نظرى هو التأجيل لان الدراسة اتجلت ل 1/10 واغلاق الجامعة الى الان , واخير الاحداث القادمة هى الفيصل , اسأل الله العظيم رب العرش الكريم ان يحفظ مصر واهلها , اللهم امين

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته , والحمد لله رب العالمين.
*maryam
مشرفة عامة
مشرفة عامة

مركز التسجيل : جامعة القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   الخميس 15 أغسطس 2013, 11:21 pm

شكلها كدا اخر موعد والله اعلم لان في جدول مراجعة نهائية لكلية تجارة نزل على السايت من يومين
مجدى جلال
Member
Member

مركز التسجيل : المنصوره

مُساهمةموضوع: رد: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   الجمعة 16 أغسطس 2013, 12:41 pm

بداية ربي يحفظ مصر وشعبها من كل مكروه أنا أريد مشورتكم أنا بقى لي ستة مواد السنة دي وعدت لمكان اقامتي خارج البلاد وناوي أنزل عالامتحانات بس قلقان من تأجيل الامتحانات أو الغائها الحين أنا محتار أنزل مصر وأمتحن عشان السنة مضيغش عليا ولا أأجل وأمتحنهم في يناير بالبلد اللي أنا مقيم فيها ياريت كل اللي عنده اقتراح يفيدني معلهش أنا بفكر معكم بصوت عالي لاني مخ  خرب من الفكر ناهيك عن مود المذاكرة اللي انا مفتقده ربنا يستر
zika
مشرف كلية الحقوق
مشرف كلية الحقوق

مُساهمةموضوع: رد: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   الجمعة 16 أغسطس 2013, 2:16 pm

أ. مجدى تحياتى اولا لحضرتك ,
انا بعتقد يا أ. مجدى ان تحمل الاوضاع الحالية يبقى على عاتقنا جميعا , وان الاوضاع الجارية والقادمة والله اعلم سوف تشهد عدم استقرار
فرأىى الشخصى ان الامتحانات هتتأجل تانى نظرا لعدم الاستقرار وان كان هناك امتحانات فأعتقد انك مش هتقدر تواصل وتمتحن نظرا لظروف سفرك !
فاذا استئنفت الامتحانات فالافضل انك تأجلها وتمتحنهم لدى الوكيل , هذا رأيى , والله المستعان.

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
shahnda
مشرفة كلية إعلام
مشرفة كلية إعلام

مُساهمةموضوع: رد: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   الجمعة 16 أغسطس 2013, 3:10 pm

ازيكم جميعا/
انا بتكلم عن اللي عايشين هنا لكن اللي بره مش عارفه بيتهيألي مينزلوش احسن
الوضع مش مستقر تماما وممكن ينزلو علي الفاضي
والله اعلم
واتمني ربنا يعدي البلد علي خير ويصلح الاحوال
مجدى جلال
Member
Member

مُساهمةموضوع: رد: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   الجمعة 16 أغسطس 2013, 10:55 pm

أنا أتقدمكم لكم بجزيل الشكر على الاهتمام بجد جزاكم الله ألف خير وانشالله هأخذ بنصيحتكم المشكلة اني هنا كمان مضغوط يعني لو نزلت لازم أعود انشالله مرة تانيه على بداية سبتمبر كمان كنت عايز أسألكم تقريبا فيه هنا دور بيني بيكون في أكتوبر ممكن أخد 3مواد فيه و3الاخرى أأجلهم ليناير ايه رايكم كمان عندي استفسار الوقتي أنا عايز أجل من مصر هي الاقاليم فاتحة طيب ولازم أأجل قبلها بكام يوم قبل الامتحان بشكركم مرة تانية عالاهتمام والنصيحة
galal elmadny
مشرف كلية التجاره
مشرف كلية التجاره

مركز التسجيل : كفر الشيخ

مُساهمةموضوع: رد: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   السبت 17 أغسطس 2013, 5:14 pm

الاخ مجدى الامور غير واضحه وطالما مفيش امتحانات تيرم يبقى مفيش امتحانات تيرم بينى اما بالنسبه للتأجيل بيكون قبل الامتحان  وطالما غير واضح أن فيه امتحان ام لا انت ممكن تروح الفرع فى المنصوره وأن شاء الله هما يوضحوا لك كافه التفاصيل نظرا لظروف سفرك .
مجدى جلال
Member
Member

مُساهمةموضوع: رد: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   السبت 17 أغسطس 2013, 11:42 pm

أخي جلال بارك الله فيك البيني عند الوكيل عادي شغال انا قصدي اني أحاول أمتحنهم هنا في مكان اقامتي وشكرا لك كتييير و ربنا يوفقنا جميعا ويحفظ مصرناأميييييييين يارب
shahnda
مشرفة كلية إعلام
مشرفة كلية إعلام

مُساهمةموضوع: رد: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   الأحد 18 أغسطس 2013, 7:28 am

لو الجامعه اشتغلت فعلا يبقي اي استفسار نتصل احسن بيهم ونعرف لان كل حاجه اتلخبطت

وربنا يوفقكم جميعا ان شاء الله وتعدي السنه علي خير
shahnda
مشرفة كلية إعلام
مشرفة كلية إعلام

مُساهمةموضوع: رد: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   الأحد 18 أغسطس 2013, 7:55 am

علي فكره انا اما برسل اي رساله اداريه لهم عن طريق المركز بيردو على طول لو الموضوع مهم
galal elmadny
مشرف كلية التجاره
مشرف كلية التجاره

مُساهمةموضوع: رد: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   الأحد 18 أغسطس 2013, 7:28 pm

تنبيه هام

سوف يتم إستكمال إمتحانات التعليم المفتوح دور يوليو 2013

إعتباراً من السبت الموافق 24 / 8 / 2013

وذلك على فترتين طبقاً لما يلي:

الفترة الأولى                   تبدأ الساعه العاشره صباحاً

الفترة الثانيه                         تبدأ الساعه الواحدة ظهراً               

وسوف يتم تعديل الجداول وفقاً لذلك ويتم إعلانها على الموقع الألكتروني 

الخاص بالمركز وعلى الصفحه الخاصه بكل طالب وذلك في أسرع وقت

ممكن تابعونا..
shahnda
مشرفة كلية إعلام
مشرفة كلية إعلام

مُساهمةموضوع: رد: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   الأحد 18 أغسطس 2013, 9:18 pm

شكرا
Khaled Fekry
Regular Member
Regular Member

مُساهمةموضوع: رد: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   الإثنين 26 أغسطس 2013, 10:27 am

thanx 
galal elmadny
مشرف كلية التجاره
مشرف كلية التجاره

مُساهمةموضوع: رد: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   الإثنين 26 أغسطس 2013, 4:23 pm

Smile 
galal elmadny
مشرف كلية التجاره
مشرف كلية التجاره

مُساهمةموضوع: رد: الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده   الإثنين 26 أغسطس 2013, 4:23 pm

Smile 

الموعد نهائى حتى الأن ولا يوجد معلومات جديده
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1