جامعة القاهرة للتعليم المفتوح - منتديات المنار التعليمية

مواقع صديقة
http://extreme-english-learn.blogspot.com.eg مدونة اللغة الانجليزية

جامعة القاهرة للتعليم المفتوح - منتديات المنار التعليمية

منتديات طلاب التعليم المفتوح جامعة القاهرة .. تعليمية - ثقافية - اجتماعية

الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

ميعاد التقديم في التعليم المفتوح - كلية التجارة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ma.egy2011
Newbie
Newbie

مركز التسجيل : القاهرة

مُساهمةموضوع: ميعاد التقديم في التعليم المفتوح - كلية التجارة   السبت 05 يوليو 2014, 6:02 pm

bism 

السلام عليكم ورحمة الله

ممكن لو سمحتم اعرف امتي ميعاد التقديم للتعليم المفتوح، هو أنا لسه عايز اقدم فيه وعايز أقدم في كلية التجارة. يا ريت لو حد يفيدني امتي ميعاد التقديم. وجزاكم الله خيرا علي المنتدي الرائع.

شكرا جزيلا
galal elmadny
مشرف كلية التجاره
مشرف كلية التجاره

مركز التسجيل : كفر الشيخ

مُساهمةموضوع: رد: ميعاد التقديم في التعليم المفتوح - كلية التجارة   الأحد 06 يوليو 2014, 11:05 pm

اهلا وسهلا بيك ma.egy2011
نرحب بيك صديق جديد بمنتدى المنار
وان شاء الله صديق جديد بالتعليم المفتوح كليه التجاره
التيرم الحالى سوف تكون امتحاناته فى شهر 8 ان شاء الله وبعدها سوف يبدأ التقديم للتيرم الجديد يعنى تقريبا فى شهر اغسطس وستكون امتحانات التيرم ان شاء الله تقريبا فى شهر فبراير 2015  ولو انت معهد فنى تجارى هتجيب بيان درجات لكل سنه من سنوات الدراسه بالمعهد علشان سوف يتم عمل مقاصه لك ويتم اعفائك من المواد المحاسبيه التى درستها بالمعهد بحد اقصى 10مواد 
ma.egy2011
Newbie
Newbie

مركز التسجيل : القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: ميعاد التقديم في التعليم المفتوح - كلية التجارة   الإثنين 07 يوليو 2014, 10:06 am

أشكرك أستاذ جلال وجزاك الله خيرا

thanks 
hesham2019
Newbie
Newbie

مركز التسجيل : عام

مُساهمةموضوع: رد: ميعاد التقديم في التعليم المفتوح - كلية التجارة   الأربعاء 16 يوليو 2014, 12:27 am

السلام عليكم ورحمة الله ..عندى سؤال لو تكرمت فى نفس السياق أنا مقيم خارج مصر وعايز اقدم فى كلية التجارة عايز اعرف امتى بالظيط ميعاد القبول وهل لازم اجى بنفسى ولا ممكن حد من اسرتى يقوم بهذا الامر؟؟ وجزا الله من اجاب خير الجزاء
mor
المراقب العام للمنتدى
المراقب العام للمنتدى

مُساهمةموضوع: رد: ميعاد التقديم في التعليم المفتوح - كلية التجارة   الأربعاء 16 يوليو 2014, 1:42 am

تم الرد علي موضوعك في الرابط المبين أدناه 

ميعاد التقديم في التعليم المفتوح - كلية التجارة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1