جامعة القاهرة للتعليم المفتوح - منتديات المنار التعليمية

مواقع صديقة
http://extreme-english-learn.blogspot.com.eg مدونة اللغة الانجليزية

جامعة القاهرة للتعليم المفتوح - منتديات المنار التعليمية

منتديات طلاب التعليم المفتوح جامعة القاهرة .. تعليمية - ثقافية - اجتماعية

الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
marwa mohamed
Newbie
Newbie

مركز التسجيل : عام

مُساهمةموضوع: هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات    الأحد 16 نوفمبر 2014, 1:07 am

انا كنت قدمت في كلية اداب ترجمه انجليزي وقمت بالاختبار الشفوي والتحريري والحمد لله اجتازتهم ولكن الحمد لله لم استطيع التسجيل ودفع المصروفات لظروف عندي فهل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات كما قمت بها من قبل افيدوني لو سمحتوا انا مش عارفه اروح الجامعه اسال لبعد المسافه وشكرا لكم
hadeel19
Member
Member

مركز التسجيل : Cairo

مُساهمةموضوع: رد: هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات    الأحد 16 نوفمبر 2014, 9:32 am

السلام عليكم يامروه

ايوه تقدري تدفعي المصاريف التسجيل ابتدي من الاسبوع ده وتقدري
بعد استلامك للكتب علي مركز الجامعه تاجلي موعد الامتحانات لو حابه 
هو انتي انتساب صح؟؟

مــنــتــديــات الـمـــنــــار الــتـعـلـيـمـيــــــة - جــامـعـة الـقـاهــرة لـلـتــعـلـيم الـمـفـتــوح

marwa mohamed
Newbie
Newbie

مُساهمةموضوع: رد: هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات    الأحد 16 نوفمبر 2014, 10:44 am

شكرا لردك اوووي بس انا مش فاهمه يعني ايه انتساب انا مقدمه تبع التعليم المفتوح وكنت امتحنت من حوالي سنه بس ممكن اسجل واجل الامتحانات صح ? ياريت تجاوبيني لو سمحتي ضروري
Hamdy Tawfik
Admin.

مُساهمةموضوع: رد: هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات    الأحد 16 نوفمبر 2014, 11:01 am

اعتقد انه ممكن لانه المفروض ان اسمك مسجل في قاعدة البيانات عندهم 

لكن الاجابة الاكيدة تكون بالاتصال بالجامعة 
marwa mohamed
Newbie
Newbie

مُساهمةموضوع: رد: هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات    الأحد 16 نوفمبر 2014, 11:04 am

متشكره اوووي استاذ Hamdy علي اهتمامك بالرد بس المشكله بتصل بالجامعه وحدش بيرد خالص ويارب يكون ينفع اكمل ادعولي وجزاكم الله خيرا
hadeel19
Member
Member

مُساهمةموضوع: رد: هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات    الأحد 16 نوفمبر 2014, 7:22 pm

marwa mohamed كتب:
شكرا لردك اوووي  بس انا مش فاهمه يعني ايه انتساب انا مقدمه تبع التعليم المفتوح وكنت امتحنت من حوالي سنه بس ممكن اسجل واجل الامتحانات صح  ? ياريت تجاوبيني لو سمحتي ضروري
العفو يامروه, انتساب يعني بتذاكري في البيت ومش بتروحي غير علي الامتحانات
 اه ي يعني انتي تعليم مفتوح زيي تمام
, اه ممكن تسجلي ولما يقرب موعد
 الامتحانات تتصلي بحد في الجامعه يديكي الاميل اللي تبعتيلهم عليه انك عايزه تاجلي وبس
 وفي حاجه علي صفحتك الشخصيه في موقع مركز القاهره اسمها صندوق البريد ابعتيلهم عليه استفسارك
 وهما ان شاء الله هايرودو عليكي
وربنا يوفقك ياارب Wink

مــنــتــديــات الـمـــنــــار الــتـعـلـيـمـيــــــة - جــامـعـة الـقـاهــرة لـلـتــعـلـيم الـمـفـتــوح

marwa mohamed
Newbie
Newbie

مُساهمةموضوع: رد: هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات    الأحد 16 نوفمبر 2014, 7:35 pm

شكرا ليكي Hadeel جزاكي الله خيرا والله انا خايفه ما ينفعش علشان انا كدا عدي علي امتحاني سنه ومكنتش دفعت مصروفات ولا اي حاجه بس نفسي اقدم علي طول واسجل لاني بجد ندمانه اني اتاخرت اوووي كدا بس قدر الله وماشاا فعل ربنا يجازيكي كل خير علي اهتمامك بس متعرفيش شئون الطلبه مواعيدها ايه :* :*
hadeel19
Member
Member

مُساهمةموضوع: رد: هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات    الأحد 16 نوفمبر 2014, 8:28 pm

لا عادي ينفع تقدمي بحيث انك هتبقي مع الدفعه بتاعت الترم ده ان شاء الله

لا والله مش عارفه شؤن الطلبه مواعيدهم ايه وزي ماقلتلك انتي ابعتي علي صفحتك الرئيسيه
في صندوق البريد الاداري وان شاء الله هايفدوكي بس الحقي ابعتي باليل علشان الصفحه مش بتفتح غير باليل Wink

marwa mohamed
Newbie
Newbie

مُساهمةموضوع: رد: هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات    الإثنين 17 نوفمبر 2014, 12:16 am

جزاكي الله خيرا هديل اتمني بجد اني اتعرف عليكي وشكرا لتعبك معايا باذن الله اروح الجامعه واسال ادعيلي :*
hadeel19
Member
Member

مُساهمةموضوع: رد: هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات    الإثنين 17 نوفمبر 2014, 12:20 am

العفو ياجميل وانا كمان اتمني وان شاء الله نبقي علي تواصل دايما
ربنا يوفقك ياااااارب وان شاء الله كل حاجه تمشي زي مانتي عايزه Wink

marwa mohamed
Newbie
Newbie

مُساهمةموضوع: رد: هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات    الإثنين 17 نوفمبر 2014, 12:31 am

ميرسي لزوقك Hadeel
marwa mohamed
Newbie
Newbie

مُساهمةموضوع: رد: هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات    الإثنين 17 نوفمبر 2014, 12:32 am

♥♥
hadeel19
Member
Member

مُساهمةموضوع: رد: هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات    السبت 06 ديسمبر 2014, 6:22 pm

مروه انا شفت الخبرده علي الصفحه واتمني يفيدك وطمنيني عملتي ايه؟؟

تنبيه هام لجميع الدارسين
[rtl]ينبه مركز جامعة القاهرة للتعليم المفتوح أنه تم الانتهاء من التسجيل للفصل الدراسى الحالى سبتمبر 2014 وعلى الدارسين الذين قاموا بسداد قيمة فواتير التسجيل بأحد البنوك التأكد من أن فواتير التسجيل أصبحت مسددة فى صفحاتهم أو يتم سرعة إرسال إيصال السداد بالبنك بالفاكس أو على البريد الإدارى بالصفحة الخاصة بهم وذلك فى مدة أقصاها يوم الخميس الموافق 4/12/2014 حتى يتسنى للمركز سدادها حيث سيتم الغاء باقى الفواتير الغير مسددة بنهاية يوم الخميس الموافق 4/12/2014.وسوف يقوم المركز بفتح التسجيل يومى الأربعاء والخميس الموافقان 10و11 ديسمبر 2014 لسداد الرسوم للدارسين الراسبين أو المتغيبين فى امتحانات البينى والدور الثانى نوفمبر 2014 بعد اعلان نتيجتهم مباشرة .[/rtl]

marwa mohamed
Newbie
Newbie

مُساهمةموضوع: رد: هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات    السبت 06 ديسمبر 2014, 11:30 pm

شكرا يا هديل يا حبيبتي علي اهتمامك انا رحت المركز وسالت قالت لي لازم اعيد امتحان القبول وكان للاسف مواعيد المقابلت خلصت الحمد لله ولو فيه نصيب باذن الله اقدم شهر 3 القادم
hadeel19
Member
Member

مُساهمةموضوع: رد: هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات    الأحد 07 ديسمبر 2014, 12:48 pm

العفو ياجميل

طيب هو ايه امتحان القبول ده ؟ هو المقابله الشخصيه ؟؟!
وان شاء الله خير اكيد وربنا يوفقك يارب Wink

هل من الممكن اني ادفع مصروفات واسجل مره اخري دون القيام باختبارات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1