جامعة القاهرة للتعليم المفتوح - منتديات المنار التعليمية

مواقع صديقة
http://extreme-english-learn.blogspot.com.eg مدونة اللغة الانجليزية

جامعة القاهرة للتعليم المفتوح - منتديات المنار التعليمية

منتديات طلاب التعليم المفتوح جامعة القاهرة .. تعليمية - ثقافية - اجتماعية

الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

بعد اذنكم انا عايز اعرف جدول امتحانات الترم البينى لدور ابريل 2016 لجميع الكليات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
RVD150
Newbie
Newbie

مُساهمةموضوع: بعد اذنكم انا عايز اعرف جدول امتحانات الترم البينى لدور ابريل 2016 لجميع الكليات    الخميس 21 أبريل 2016, 2:17 am

اذنكم انا عايز اعرف جدول امتحانات الترم البينى لدور ابريل 2016 لجميع الكليات  ضرورى جدااااااااااااااا للاهمية ارجو المساعدة
salwa Mohamed
Newbie
Newbie

مركز التسجيل : جامعة التعليم المفتوحة بالقاهرة
الترم الخامس

مُساهمةموضوع: رد: بعد اذنكم انا عايز اعرف جدول امتحانات الترم البينى لدور ابريل 2016 لجميع الكليات    الأربعاء 27 أبريل 2016, 8:31 pm

السلام عليكم..كنت عايزه اعرف الملغي في مادة علم اجتماع العرفة المستوى الثالث لعلم الاجتماع التطبيقي بحيث اني لم اتواجد في القاهرة ولكم جزيل الشكر
salwa Mohamed
Newbie
Newbie

الترم الخامس

مُساهمةموضوع: رد: بعد اذنكم انا عايز اعرف جدول امتحانات الترم البينى لدور ابريل 2016 لجميع الكليات    الأربعاء 27 أبريل 2016, 8:31 pm

السلام عليكم..كنت عايزه اعرف الملغي في مادة علم اجتماع العرفة المستوى الثالث لعلم الاجتماع التطبيقي بحيث اني لم اتواجد في القاهرة ولكم جزيل الشكر
mor
المراقب العام للمنتدى
المراقب العام للمنتدى

مُساهمةموضوع: رد: بعد اذنكم انا عايز اعرف جدول امتحانات الترم البينى لدور ابريل 2016 لجميع الكليات    الخميس 28 أبريل 2016, 11:24 am

salwa Mohamed كتب:

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته 

حضرتك داخلها امتحان بيني شهر مايو 2016 ،،، ولا داخلها امتحان دور يوليو 2016 ؟
salwa Mohamed
Newbie
Newbie

الترم الخامس

مُساهمةموضوع: رد: بعد اذنكم انا عايز اعرف جدول امتحانات الترم البينى لدور ابريل 2016 لجميع الكليات    الثلاثاء 03 مايو 2016, 12:14 am

ممكن الملغي لمادة علم اجتماع المعرفة المستوي الثالث ترم سادس

بعد اذنكم انا عايز اعرف جدول امتحانات الترم البينى لدور ابريل 2016 لجميع الكليات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تسريب اقوى مراجعة ديناميكا بخط اليد بها كل اسئلة امتحان ديناميكا 3 ثانوى نظام حديث 2014