جامعة القاهرة للتعليم المفتوح - منتديات المنار التعليمية

مواقع صديقة
http://extreme-english-learn.blogspot.com.eg مدونة اللغة الانجليزية

جامعة القاهرة للتعليم المفتوح - منتديات المنار التعليمية

منتديات طلاب التعليم المفتوح جامعة القاهرة .. تعليمية - ثقافية - اجتماعية

الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 

خريجي نفس الكليه وراغبين فى الالتحاق

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
bece
Newbie
Newbie

مُساهمةموضوع: خريجي نفس الكليه وراغبين فى الالتحاق   الأربعاء 10 فبراير 2010, 11:39 am

بسم الله الرحمن الرحيم
----

انا عضوه جديده معاكم عجبنى جداا فكرة المنتدى والمجهودات الجميله اللى فيه

انا كنت عاوزه اقدم فى اداب انجليزى - ( انا معايا ليسانس اداب لغات شرقيه 2007 ) - ولما روحت وسألت
قالولى:
- اجيب بيان من الجامعه بالمواد اللى انا درستها علشان المتكرره تحذف من عليا ,,,, وسمعت ان ممكن بعدها الدراسه تبقى سنه واحده ترمين فقط ,,,, هل دا صحيح ؟
-فى انترفيو فى اول مارس وبعد القبول منها - نقدم اوراقنا والدراسه بتبدء فى ابريل مش كدا ؟

وسؤال تانى لو سمحتولى : شكل الحضور يبقى ازاى كام يوم فى الاسبوع ولا على حسب المواد اللى الواحد بيدرسها ولا ايه ؟
وشكراا ليكم
أسامة
Extreme Member
Extreme Member

مركز التسجيل : داخل مصر

مُساهمةموضوع: رد: خريجي نفس الكليه وراغبين فى الالتحاق   الخميس 11 فبراير 2010, 12:06 am

الحضور كل يوم جمعة و التيرم الجاي ممكن تقريبا فعلا يكون في أول أبريل أما موضوع ان الدراسه تبقى سنة واحدة فدي حاجة غريبة أول مرة أسمع عنها! واكيد مش صح الكلام ده لأن كمان مش هتلحقي تخلصي في سنه.
sun_shine
وسام شكر وتقدير من ادارة المنتدى
وسام شكر وتقدير من ادارة المنتدى

مركز التسجيل : جامعة القاهرة

مُساهمةموضوع: رد: خريجي نفس الكليه وراغبين فى الالتحاق   الخميس 11 فبراير 2010, 3:14 am

اهلا وسهلا بيكي ونورتي المنتدي ..بالنسبة لسؤالك اعتقد ان سنة واحدة فقط تحذف من عدد سنين الدراسة لكي وهذا علي حسب عدد المواد التي تمت دراستها من قبل والتي هي نفس المواد لدينا في قسم الترجمة .مثال (مادة النحو العربي) اذا تمت دراستها من قبل ستحذف من مجموع المواد...وهكذا والله اعلم
bece
Newbie
Newbie

مُساهمةموضوع: رد: خريجي نفس الكليه وراغبين فى الالتحاق   الخميس 11 فبراير 2010, 1:13 pm

شكرااا ليكم بجد على الاهتمام -
وان شاء الله بردوا اتابع معاكم ايه اللى هيحصل ..
.

خريجي نفس الكليه وراغبين فى الالتحاق
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1