جامعة القاهرة للتعليم المفتوح - منتديات المنار التعليمية

مواقع صديقة
http://extreme-english-learn.blogspot.com.eg مدونة اللغة الانجليزية

جامعة القاهرة للتعليم المفتوح - منتديات المنار التعليمية

منتديات طلاب التعليم المفتوح جامعة القاهرة .. تعليمية - ثقافية - اجتماعية
 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 PC Repair and Maintenance: A Practical Guide

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Hamdy Tawfik
Admin.



مُساهمةموضوع: PC Repair and Maintenance: A Practical Guide   الأحد 04 أبريل 2010, 3:41 am

PC Repair and Maintenance: A Practical Guide




PC Repair and Maintenance: A Practical Guide
Charles River Media | 2004 | 346 pages | CHM | 16.7 MB

Intended for the home user, this guide shows how to fix some problems commonly encountered on computers running Windows 98, Me, 2000, and XP, and install a new motherboard, power supply, random access memory, hard drive, and much more.

PC Repair and Maintenance: A Practical
Guide is a reader-friendly guide to repairing computers (running
either Microsoft Windows 95, 98, Me, 2000, or XP) through
easy-to-understand language, detailed diagrams, and video tutorials. The book emphasizes that a deep understanding of ???how a computer works???is not necessary to diagnose and repair problems; it concentrates on practical, ???hands-on??? solutions that can be implemented right away. Focusing mainly on installing and troubleshooting hardware, the book
also provides solutions to common operating system-related problems. In
addition, thorough explanations for selecting replacement and expansion
components without paying top dollar are provided?????helping users get the most out of their newly repaired PC. Regardless of your level of experience, this is the perfect resource for anyone who wants to repair acomputer or is considering a career in the computer repair business.

KEY FEATURES
??? Provides practical guidelines, not theory, for
repairing a PC
??? Details are explained in easy to understand,
accessible terms, with numerous photographs and diagrams illustrating
techniques and tasks
??? Covers computers running Microsoft Windows
9x, Me, 2000, and XP
??? Explains how to get quality replacement and
expansion components inexpensively
??? For PC repair instructors;
individuals who want to repair their own computers or operate computer
repair businesses; A+ certified technicians looking for practical
experience


Download from Rapidshare

or

Download from Megaupload
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
PC Repair and Maintenance: A Practical Guide
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Liquid Sample Introduction in ICP Spectrometry: A Practical Guide
» teacher's guide لأولى ثانوي المنهج الجديد
» guide des automatismes
» تسجيل صوتي لمحاضرات الباثولوجي للدكتور على الهنداوي
» livres physiques

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
جامعة القاهرة للتعليم المفتوح - منتديات المنار التعليمية :: المنتديات الادبية والثقافية :: كتب ومكتبات-
انتقل الى: